vytvořit webové stránky zdarma
Publikováno 08.12.2012 v 23:05 v kategorii Novinky, přečteno: 129x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a ustavičně jsou) základem seo, nebo raději, faktory ovlivňující hodnocení web stránek a tedy i jeho místo ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem především. Však dnes už se stalo jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom spatřit, že google klade nejvíce maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz